dimecres, 29 de maig del 2013

"SOLO se vive una vez"

Quan parlàvem del tema solos, pel wathsapp, la xistosa va enviar aquesta frase del títol. Com sempre: la xistosa té una habilitat sorprenent, sobrenatural, per fer jocs de paraules que fan petar de riure. De qualsevol cosa, de qualsevol paraula, de qualsevol situació, la xistosa sap fer-ne un joc de paraules, un canvi de sentit o un petit acudit intel·ligent que provoca el riure immediat de les que han estat capaç d'entendre el joc.

Rient dels seus propis acudits?


Candidata núm. 4: Anna Reyner

L'Anna té un humor particular, sí, però a part d'això té moltes altres qualitats. És intel·ligent (i molt) divertida quan toca i molt reflexiva gairebé sempre, és constant, lluitadora, desmitificadora, desdramatitzadora, pencaire i humil. Bona amiga dels seus amics. Clara, directa: parla sense embuts.


Ara fa de soprano però durant molts anys havia fet de mezzo. És una altra de les fundadores de la nostra coral i també ha cantat toooooota la vida. Va començar, com moltes de nosaltres, a la petita-gran coral del barri, la Coral Infantil Sant Narcís.

Sense l'Anna, la Xàntica no seria la Xàntica. L'estimem i la necessitem.





Petit recull de xistes sublims de la xistosa


No em pegui!, no he nascut per ser soprà...
No em pegui!, jo no vull fer de contralt!
No em pegui!, jo no sóc una coral.


Estem cansadetes i lliures, com Catalunya el 2014.

Parlàvem de la xantibiquinada, una trobada que fem de tant en tant on mengem biquinis. I diu:
A jalar jo m'apunto, en biquini o en mono d'esquiar.

La Valle ens convida a una calçotada i l'Anna refusa la invitació dient: M'acabo d'adonar que treValle, aix no, que treballo.

TRANKISCOLEGUISNOSUSPONGAISNERVIS!!!

En les prèvies d'un concert important:
Jo també crec que això ja ho tenim, i si no... doncs agafades del bracet sortirem en patinet!!!!!!!!

En el seu segon embaràs deia...
Per cert, demà no vinc. De moment, m'he hagut de transformar en la "maja tumbada" 3-4 dies, es veu que els moviments de l'àlien m'han provocat una petita fuita i volen que m'estigui quieteta i tranquil.la (jua-jua) uns dies abans de tornar a la vida normal!!! Estic xupant tele a tope!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Apa, maques, espero poder deixar la posició semihoritzontal aviat per poder venir el divendres (faves tendres)!!!


Apa, maques, fins dissabte tot s'ho gasta!!!!!


4 comentaris:

  1. És l,Anna! Única i irrepetible! Bonísssssima!

    ResponElimina
  2. M'hi peto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quin riure!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. L'he volguda retratar però no sé pas si me n'he sortit... I és que és impossible!!!

    ResponElimina
  4. Ja ho dic jo sempre: de gran, vull ser Reyner! jejejeje

    ResponElimina