dissabte, 18 de maig del 2013

Un whatssap esperat

Sara
Atenció!
Ara sí: som finalistes del concurs!!

Maria B.
Iujuuuuuuu

Simone
Fa il·lu però cangueli.

Txore
Sí, que genial!

Sara
Dia 1 al Petit Palau, amb dues peces. Una de nova, que ens passaran ells: Because you love me, de la Céline Dion. I a més ens demanen la nostra Mamma mia!

Jeru
Aaaahhhhhhhhh!!!!! Que guai!!

Sara
A mitjans de juny ens vindran a gravar a la nostra salsa, és a dir, a Girona. I això sortirà sí o sí per la tele.

Txore
Qué fuerte......

Griselda
Uoooooo! Felicitats, nenes, som unes cracs!!!!

Sara
M'envien mail amb més información, al vespre us el passo. Quin estrèssssssssssss!

Núria
Oh, my God!

Maria R.
Hoooooola! Qué fuerte de la muerte!!!

Núria
Estic ben esverada!!!

Nuri
Nenes, acabo de veure el missatge!!! Que xulo!!!!

Anna
Rrrgggghhhhhh!

Txore
M'hi peto.

Meg
Uaaaaaaala! Ara ho he viiiiiiist! I estic a la sala de profes que hi he de perdre el temps dues hores! i no puc cridar ni reeeees!!! Uaaaaaaaaa! Ara miraré la cancó...

Mei
OoooooOOOOOOOHHHHHH! Acabo de veure els missatges!!! Estava histèrica llegint-los!!! Quina il·luuuuuu!!! Som xantàstiques!!!

Mar
Quina gran notícia. Ara a preparar-nos!!!

Jeru
Fa 23 minuts que ningú diu res...

Titi
És que no tinc paraules!!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada